Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Tuesday 12 June 2012 , 22:09 , 0 comments
Hellooyoooooo ! Lama aku tak update blog kesayangan aku ni . Kesian kau . Jangan salah kan aku k ? Salah kan orang yang buat aku sedih selama ni . See , aku bukan taknak luah dalam blog , just benda tu terlalu private . You know ? :'] Sepanjang cuti haritu , sikit pun aku tak update kan ? Dah tak ada benda menarik nak update apa .

Tapi ada satu benda lawak , masa cuti hari tu aku mandi sungai dekat Kati , lepas dah best best mandi , aku terus demam ! weyy , serious sembang aku ingat kencing tikus or denggi . Yelah mana tahu kan . Time tu jugak , aku dok fikir macam mana kalau aku meninggal semua . Tapi abang aku cakap , dapat pahala apa kalau ingat mati :'] Than bila dah fikir macam tu , aku pun mula lah , nak cakap dekat Izzah , kalau pape jadi kat aku tolong itu ini bla bla bla . Lepas tu abang aku cakap aku gila . K manada ! Dia jugak cakap ingat mati tu takpe kan kan ? Lepas tu pergi clinic , doc cakap demam biasa , tapi kan time body temp aku naik sampai 40c :'[ Dahlah masa tu nak keluar dengan Neris semua . So terpaksa lah cancel . Sepanjang demam , Arep yang banyak jaga aku . Thanks bro !

Bila dah start sekolah , aku tak ada lah bersemangat . Biasa jewwww . Tapi aku asyik tidur lambat . Bukan sebab pengaruh cuti sekolah pun , tapi sebab bola :P Aku tension dohh kalau tengok bola sekarang ni , asyik 1-1 je -,- Baik balik rumah tido lah weyy ! Euro aku pick team mana ? Nice ques ! Ofcause lah Spain , England and Italy . No worries , masa 1-1 Spain hari tu aku tak nanges macam Argentina masa WorldCup tu . K kurang kasih sayang aku ni . Hihi . 

Weyy ! Lagi 4 hari cukup 2 bulan aku single . Kau pun tak percaya kan ? Yelah dah dekat blog asyik update pasal jantan je , tetiba pulak single , pehal kan ? :] Aku rasa macam , malas nak bercinta . Lagipun orang yang aku suka tu atas 18 :[ No way lah kan ? Aku still budak yang baru tahu apa tu Ratios dalam subject Math and baru tahu pasal Nutrition dalam subject Scince . :'[

Ohh cakap pasal subject ! aku nak share sikit pasal exam aku ! Kk , aku failed Math :'[ serious cakap aku study Math masa exam tu dah macam orang sakit tak tahan sakit je . Memg hard gila lah . Tak percaya tanya Izzah . Aku dah buat yang mana boleh . and 38% je aku boleh dapat ! Apa ni Alyya ! :'[ subject lain semua okay jee . Math ni yang spoil kan result aku -,- aku punya BM pun tak sangka dapat B je ! Apa ni cikgu kedekut markah . Saya target A kot ! Takpe lah . Saya redha lah kan ! 

Okay my dearest reader , sampai sini je okay ? Aku nak buat homework . Hewhew , Bye ! :*



Older >> | Newer >>