Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Saturday 30 June 2012 , 18:56 , 0 comments
Assalamualaikum fellas ;'] Lama kan aku tak update blog ? Hihi , semua updates ckp itu je :P Actly , nak update tapi macam tak ada " selera " je . Harini weds my cousin . Awesome lah jugak . Tapi kalau buat dekat rumah opah lagi AWESOME ! Wedding kali ni theme dia Peach . Aku pakai baju colour peach and ada pocodot Merah and Hijau . Then pakai pashmina colour merah . comel kan aku ? Hewhew xD

Aku sekarang ni active Twitter je . Facebook malas lah nak pakai . Twitter pun sekarang tak berapa aman macam dulu :'\ Tapi aku still lagi on Facebook . Tapi hanya untuk stalk si DIA je . Lepas tu deact balik . Si dia ? siapa Si dia ? Hihi , FRS lah . Siapa yang tahu tu tahu lah . Siapa yang tak tahu tu , better jangan tahu kay :'] FRS ? Aku suka dia . entah macam mana boleh jatuh hati dekat dia pulak .

Cerita bermula,

Masa tahu 2011 , masa zaman aku baru nak up . Aku dapat number dia dari membe aku . Lepas tu aku pun text lah dia . Tapi masa tu dia tak berapa nak layan sangat . So , aku pun malas nak terhegeh . Then aku pun delete lah number dia . Yelah buat apa pun save . *Aku memg tak suka contact aku penuh* Start tahun ni , dia dah form 3 . dah masok sekolah pagi . Lepas entah kenapa dia tetiba text aku . Haha , elok lah aku pun tengah Single kan . Tapi time tu aku tak berapa suka ahh dengan dia . Suka sangat perasan . menyampah aku -.- Masa tu aku suka AKF . Membe dia . damn handsome gila mamat tu <3

Lepas tu ada satu hari ni , dia tak text aku . OME ! rasa tak senang duduk bila dia tak text ! Rasa mcm , you know lah ' Pelik ' sikit -,- Lepas tu dia text , tapi start hari tu , dia text aku 5 ke 6 message je . Entah lah kenapa . Aku selalu tweet pasal dia dekat Twitter . Then entah mcm mana dia tahu semua tu . dia selalu ckp aku suka kat dia . aku selalu menafikan . tapi hakikat nya , memg pun . 

Tapi aku rasa aku kena jauhkan diri dari dia . Sebab , dia dah berpunya :'] Aku cakap kat dia ' Jangan text aku melainkan benda tu penting ' 

Older >>