Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Monday 14 May 2012 , 01:01 , 0 comments
Tadi aku online . Tapi aku tak tengok noti . Aku terus bukak profile aku . Bukak bukak je tekejut aku tengok nama kau like status aku . Hmm , rindu ke ? Hewhew . Lepas aku tengok tu aku terus buat CMB . Tapi aku tahu kau tak topup kan . K saja nak bagitahu aku rindu kau . Poyossss kan ? Tapi suka hati aku lah :') Aku nak call kau , tapi kredit aku pun dah rupa Hidup Segan Mati Tak Mau je . Hmm

Before before ni , aku bukan taknak contact kau , tapi hmmm , aku ingat apa yang kita bet hari tu . Time aku nak call kau je , aku terus cakap ' Sabar Alyya , kalau dia memang sayang kau , dia yang contact kau ' bila aku story dekat membe aku , semua cakap jangan text/call kau . sebab diaorg taknak aku mengharap . Yeah betul jugak tu . Hmm , aku rindu kau . rindu sesangat .

Aku pernah cakap kan , aku tunggu kau yang contact aku dulu . Tapi tak ada pun . so , buat apa aku nak mengharap . Kan ? Kau pun macam taknak contact aku dah . So , better aku lupa kan kau je :')

Tidak semestinya yang kita cinta itu adalah yang mesti kita miliki , mungkin juga dia yang mesti kita lepaskan "


Be Mine k Be Mine ;')

Older >> | Newer >>