Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Saturday 19 May 2012 , 20:07 , 0 comments
Semalam aku dah otw nak tidur tiba tiba phone aku keluar lagu Iwish by One Direction . K kalau dah keluar lagu tu , aku pun macam terkejut , sebab lagu tu kalau dia text or call baru keluar . Hewhew , aku pun tengok screen kk nampak nama *Buah Hati* seronok gila lah nya lah punggggg . Aku pun open lah text tu , ayat dia taknak blah . Terharu aku baca . Lepas je baca aku terus call dia pakai phone ayah aku . Phone aku tak ada kdt . Yelah kan , ingat kan tak ada sapa nak contact , tak ada lah topup nya -,- .

K sambung cerita . Tengah otp tu dia kata lah macam macam kan itu ini . Then dia cakap ' hmm , I tak tahu lah kenapa i rindu sangat dekat you . bukan senang tau I nak rindu rindu orang ni ' hewwwww , terharu dohh dengar dia ckp macam tu . Lepas tu ayah aku masuk bilik ayah aku ckp ' Haih , Kakak dengan phone , Abang dengan phone , Adek pun dengan phone ? Ape nak jadi kome ni ' Haha . KK tergelak dohh . Aku pun jawab lah ' Ayah boleh lepas rindu tiap tiap hari 24/7 . Kitaorg phone jelah buat lepas rindu . Ayah kena faham ' Hihi .

Lepas tu sambung Otp dengan dia . Dia luah macam macam lah dengan aku . And dia suka berangan , dia pun mula lah cakap nanti itu nanti ini . Haih , buat sedih jewwwww . Lepas tu terus tertutup . K kdt ayah aku habis ! So , untuk mengelak kan dari kena marah , aku pun cari cara nak buat Kdt Advance . Haihh , K aku pun ada num celcom , tapi aku tak tahu nak buat Kdt advance mcm mana . Aku pun Cari ahh mcm cara . Last last aku tahu dah . Hihi :D



Older >> | Newer >>