Secret
| welcome to my Blog | Follow ? | Go back home ? |

"




Friday 18 May 2012 , 13:23 , 0 comments
Hmm . Aku bukan nya perempuan yang senang nak nanges . Yang bila gaduh sikit dengan boyfriend je nanges sikit sikit nanges . Untuk lelaki ? Aku pernah nanges untuk 2 orang lelaki je . Yang first tu tak adalah teruk sangat . Tapi yang second tu , aku menanges bukan masa aku clash dengan dia . Time couple dengan dia , dia tak lah carring sangat pasal aku apa semua . And aku pun tak tahu dia sayang aku ke tak . Tapi Alhamdullilah , lama jugak lah relay kitaorang . Dia ada pinjam phone aku sebab phone dia rosak . One day , bila aku bukak Fb dia aku tengok dia buat FR dengan someone ni , aku macam tak boleh nak terima apa yang dia buat tu , so aku mintak clash . Tapi jenuh jugak lah dia pujuk aku , dia kata girl tu mintak tolong lah apa lah . Tapi aku tak boleh lah .

Tapi apa pun , aku still sayang and cinta . Aku still contact dia . Aku still jumpa dia . Aku tak tahu lah kenapa setiap kali nak jumpa dia aku rasa macam menggeletar lah satu badan . Memang nervous gila . One day time aku baru balik amek phone aku tu , macam sebak jugak lah , sebab aku dah janji taknak contact dia apa semua dah aku check lah semua kan . Lepas dah amek tu , Menyirap jugak lah tengok :3 Tapi bila aku check phone book , aku tengok ada nama *My Baby then aku tengok number , num aku ! terkejut gila kot sebab aku ingat dia nak save Alyya je ke ape ke kan . Lepas tu , aku call Neris aku kata aku menyesal sebab tak percaya dekat dia bagai . Then Neris dok lah cakap jangan nanges bagai . Aku tak nanges pun kot time tu , tapi bila dia dah cakap macam automatic aku nanges !

Sebak aku time nak jumpa dia tu dah terkeluar dah pun . Aku macam tak sangka lah aku boleh jadi macam tu . K aku mengaku lah , dalam banyak banyak orang yang aku pernah couple , dia lah yang paling aku sayang . Yang aku sanggup buat apa je untuk dia . Bila dia dah ada gf , aku rasa macam , yes aku tak ada peluang dah nak dapat dia balik . Aku redha je .

Korban kan kasih sayang dan tengok si dia bahagia itulah namanya Cinta :')

Older >> | Newer >>